Alone

Jag hittade det här grymma bandet på en av mina gamla borttglömda spotify listor... vilka minnen! Det grymma hårdrockskillar från Piteå, och dom är tydligen rätt kända utomlands, så det är ganska coolt ändå. Och jag kan stolt säga att mitt gamla band har varit förband till dom 2010 när dom spelade här i 'stan'.
 
#1 - Mirjam Wallmark

sv- Tack fina du!
Okej :)

kram

#2 - Linda

aldrig hört om

#3 - AW - Fotograf

Blev dock lite överdrivet ;)
Jo de är roligt, har liksom en bror på 19, systrar på 16 och 15 och en sladdis bror på 8 :)

#4 - Linda

får göra det!:D

#5 - AW - Fotograf

Jäklar, och jag trodde att vår sladdis var otroligt ung eftersom jag är 21 ;) Men men, er sladdis var en liten pyttis ^^

#6 - Eriica

Hej :) Har precis startat upp veckans blogg. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig! :) Kram

#7 - ALVA (foto) ♡

sv: tack så mycket :)

#8 - JOHANNA • Foto & design

sv: Jaha, på Komvux också? :) Jag har aldrig haft direkt svårt för matte men det där med x och y, primtal och roten ur gör mig alltid lika förvirrad ^^