#1 - Lotta

Tjohoo. Grattis!

#2 - Maddiie

Grattis, vad roligt! :)

#3 - F E L I C I A

fan vad kul! GRATTIS!! :)

#4 - AW - Fotograf

Gud va roligt! Grattis!!! :)

#5 - F E L I C I A

Hoppas du firade det ordentligt ;)

#6 - Malin "Pinkpiercing" Johansson

Grattis!! :D

#7 - Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Nerå, den känslan kommer sitta i i ett par dagar och sen inser du verkligen att du bara kan ta bilen och åka :D

#8 - AW - Fotograf

Det är så otroligt värt de, trotts att jag inte kan se ordentligt just nu. Är otroligt svullen runt ögonen. Och idag har svullnaden lagt sig på ögonlocken också!! Haha ser ut som ett mongolid! Men men, om 8 dagar är de dags att ta bort gipset, och då ser jag säkert mycket bättre ut :D

#9 - Malin "Pinkpiercing" Johansson

Det är ju Monday Challenge imorgon igen ju, ska vi ha *Mat och dryck* som tema? :) Svara gärna idag/ikväll så jag kan slänga upp ett tidsinställt inlägg ikväll eller imorgon innan kl 18.30. Om du eller Maja har ett annat förslag så kom med det så fort som möjligt så vi alla vet :)

#10 - Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Tack så mkt! :D

Ja hon missade också denna veckas tema "Djurliv", lite tråkigt att alla inte lägger upp Monday Challenge när det ska upp, har jag inte tid så fixar jag ett tidsinställt inlägg dagen/kvällen innan. Men ah, då kör vi på temat "Mat och dryck" imorgon som nästa veckas tema, och så bestämmer vi tillsammans imorgon eller under veckan vilket nytt tema vi ska ha för veckan efter så det inte blir så tajt :)

#11 - Malin "Pinkpiercing" Johansson

Hallå, du och Maja har ju glömt Monday Challenge!!!! :( :P